رپورتاژ آگهی

همایش روز ملی «حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان» به ایستگاه بیست و سوم رسید و در این دوره، شرکت مشتریان گلدیران موفق شد در دسته «نصب، تعمیر و تمدید گارانتی»، برنده تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان شود. این برنامه که به منظور تقدیر از بنگاه‌های اقتصادی برتر کشور در سال 1403، در تاریخ 9 اسفند 1403، با حضور مقامات دولتی و منتخبین، در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صدا و سیما برگزار شد، با حضور جمعی از اعضای هیئت مدیره و مدیران ارشد گروه گلدیران همراه بود.

بنا بر اعلام روابط‌ عمومی و تشکل‌های سازمان حمایت مصرف‌کنندگان در این دوره، ۱۲۰۰ شرکت در ارزیابی اولیه ثبت‌نام کردند که از میان آنها ۸۰۰ شرکت در همان مرحله اولیه رد شدند، ۴۰۰ شرکت به مرحله بعدی ارزیابی راه پیدا کردند و در نهایت، ۵۵ شرکت مورد ارزیابی نهایی قرار گرفتند. در مراسم اختتامیه، به تعدادی از این شرکت‌ها، تندیس طلایی، نقره‌ای و برنزی اهدا شد و به تعدادی نیز صرفاً گواهی‌نامه تعلق گرفت. از جمله معیارهایی که شرکت‌های حائز رتبه برگزیده در این همایش، براساس آن مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند، می‌توان به سرعت تعمیر محصولات برای مشتریان و زمان ارائه خدمات، میزان کمی پاسخگویی و تعداد خدمات به مشتریان، کیفیت پاسخگویی به مشتریان، میزان نرخ شکایت از برند، میزان رضایت مشتریان از پاسخگویی و سایر ملاک‌های خدمات پس از فروش اشاره کرد.

 گفتنی است شرکت‌هایی که در این دوره تندیس طلایی «حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان» را دریافت کردند (از جمله شرکت مشتریان گلدیران)، دارای استانداردهای جهانی هستند و پرونده‌ای برای آنها ثبت نشده است. با توجه به اینکه دریافت این تندیس مستلزم این است که این شرکت‌ها حتی یک پرونده تعزیراتی یا حقوقی نیز نداشته باشند، می‌توان گفت این تندیس، مردمی‌ترین جایزه‌ در فضای بنگاه‌های اقتصادی کشور است، زیرا تشخیص اهدای آن، براساس نیاز و خواسته مردم صورت می‌گیرد.

گروه گلدیران که در دوره اخیر برای سیزدهمین بار توانست تندیس حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان را از آن خود کند، در سالهای اخیر پیشتاز ارائه خدمات متنوع و کاربردی به مشتریان خود بوده است. این شرکت، همواره سوابق درخشانی در حوزه خدمات پس از فروش داشته، چنان که در دوران حضور برندهای معتبر جهانی نظیر برند ال‌جی در ایران، برترین شرکت ارائه‌دهنده خدمات پس از فروش در خاورمیانه لقب گرفته است. در حقیقت، حسن شهرت برند گلدیران، از آغاز فعالیت تا امروز، بیش از هر فاکتور دیگر، به واسطه خدمات پس از فروش بوده که این مهم، منجر به تعدد و تکرر جوایز در حوزه خدمات پس از فروش برای گلدیران شده است.

در حال حاضر، مشتریان گلدیران می‌توانند درخواست‌ نصب، تعمیر، سرویس‌ دوره‌ای، تمدید گارانتی دستگاه‌های خود را در سایت شرکت مشتریان گلدیران ثبت کرده و همچنین از روند پیگیری درخواست‌های خود مطلع شوند. همچنین مشتریان می‌توانند وضعیت گارانتی دستگاه خود را بررسی کنند و مدت زمان باقی مانده از گارانتی دستگاه خود را نیز به کمک کارشناسان این شرکت مشاهده نمایند. آنها همچنین می‌توانند از بیمه و اطلاعات مربوط به تمدید گارانتی دستگاه خود مطلع شوند. گفتنی است که امکان دانلود دفترچه راهنمای محصولات نیز برای همه مخاطبان در سایت شرکت مشتریان گلدیران وجود دارد. مشتریان همچنین می‌توانند به اطلاعات مربوط به نمایندگی مجاز در شهر خود دست پیدا کرده و با نمایندگی مجاز شهر خود در تماس باشند.

حسین تنهایی، نایب‌رئیس هیئت مدیره گروه گلدیران، در حاشیه این برنامه و در گفت‌وگو با خبرنگاران و اصحاب رسانه، ضمن اشاره به این نکته که حیات برند گلدیران به اعتماد، اطمینان و همیاری مشتریان وفادار خود گره خورده است، تصریح کرد: «ما از نخستین روزهای تاسیس شرکت گلدیران و برند جی‌پلاس، همواره احترام به مشتریان و ارائه سریع‌ترین و کاربردی‌ترین خدمات به آنها را مد نظر داشته‌ایم. مدیران و کارشناسان ما در گروه گلدیران به خوبی به این اصل مهم و کارساز معتقد هستند که مشتریان و مخاطبان کسب‌وکار نیاز دارند تا برای دریافت مشاوره، خرید محصولات خود و یا پشتیبانی پس از خرید، یک راه ارتباطی ساده با برند داشته باشند. ما برای ایجاد این راه ارتباطی و سهولت در ارتباطات با مشتریان‌مان، جلسات متعدد کارشناسی را برگزار کرده‌ایم و خوشحالیم که امروز گلدیران نتیجه همه این برنامه‌ریزی‌ها و مشاوره‌ها را دیده است.»

مهدی فرجی، مدیرعامل شرکت مشتریان گلدیران نیز با تاکید بر بهره‌مندی این شرکت از مشاوره‌ها و نظرات مشتریان در ترسیم افق کاری خود، گفت: «پیگیری مشتریان و تعامل با آن‌ها از طریق خدمات مشتریان شرکت، به ما کمک کرده است تا از میزان رضایت آن‌ها اطلاع پیدا کنیم و مشکلاتی که ممکن است با آن‌ها روبه‌رو شوند و یا دغدغه‌هایی که دارند را بشناسیم. تجربه ما نشان می‌دهد در صورتی‌که مشتریان مطمئن شوند که ما برای بهبود خدمات‌مان، در تلاش هستیم و میزان رضایت آن‌ها برایمان اهمیت دارد؛ به تعامل با ما علاقه بیشتری نشان می‌دهند که درمورد گلدیران کاملا این اتفاق صورت گرفته است.»

انتهای پیام



نیازمندی های اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *